vrijdag 21 december 2012

Eindelijk kerst.

Ik ben al een tijdje aan het aftellen naar kerst, ik moet stiekem toegeven vooral voor de vakantie die er aan vasthangt. Ik hou wel van de kerstsfeer, maar toch staat de kerstboom pas van vandaag.
In de klas was het gezellig. De kinderen werkten in groepjes nog wat aan een knutselactiviteit of speelden een gezelschapsspel. De discoballen en lichtjes van de kerstboom zorgden voor de sfeer. Gisteren vierden we feest met heel veel lekkers en bubbels in alle smaken en kleuren. De kinderen brengen zelf iets mee om te eten of te drinken en zo krijgen wij een echt buffet!
De boompjes van papier zag ik hier, maar ik liet de leerlingen strijkparels gebruiken en plantte de boompjes in een plantpotje met zand waarop een laagje nepsneeuw werd gegooid.

4 opmerkingen:

  1. onze Wannes die vertelt dus niks hee thuis!!! Kerstfeestje????
    Leuke boompjes!! Geniet maar van het verlof, dat gaan wij hier ook allemaal doen se!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al goed dat ik dan af en toe mijn blog nog eens voorzie van nieuw gerief! Geniet van jullie vakantie!

      Verwijderen
  2. Heb je blog via via ontdekt en ik zette een link op die van mij. Vind het wel fijn om ideeën op te doen voor mijn eigen klas. Misschien vind je gietjes.blogspot.com ook interessant... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee van die kerstboompjes! Geniet van je vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen