zondag 30 oktober 2011

Rommelmarkt.

Na de zondagviering liep ik met de meisjes even langs de rommelmarkt in Tienen. Ze is er elke zondag, je vindt er ook groenten, fruit,... . Vandaag vonden we leuke spulletjes. Voor Fee een kastje van 5 euro.  Het ziet er nu niet uit, maar in mijn hoofd ziet het er fantastisch uit. Deze week wil ik dat toch wel klaar hebben. Voor mezelf vond ik een servies met een gouden randje. We zijn volgend jaar 20 jaar getrouwd en toen werd er nog een 'zondagservies' op de lijst gezet. Ik zou het nu nooit meer doen. Maar vanaf nu eten we dus ook in de week gebak op een bordje met een gouden randje. Op het briefje stond : alles voor 2 euro. Dus het andere servies bestaande uit 12 kopjes en schoteltjes kreeg ik er ook nog bij. Er zijn schoteltjes te weinig van het ene en bordjes teveel van het andere. Maar ze zijn gewoon schattig.
Ook het laken dat je op de achtergrond ziet, kocht ik voor 1,5 euro.
Ja en dan is er nog een ander servies, een beetje retro. Maar dat past hier niet bij ons thuis. Is er iemand die interesse heeft? Stuur me een mailtje en dan regelen we wel iets.



4 opmerkingen:

  1. Mooie spullen!! Héél benieuwd wat je met het kastje gaat doen!
    Het retro servies is wel een leuke vondst hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig die kastjes hee!!! ook die lieve kopjes zijn super! alsook het retro-servies, ge zult er zeker snel een ge-interesseerd iemand voor vinden! groetjes, mimi xxx (k zie zelf alles graag door een "blauwe" - bril, dus helaas ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh! Zalig mooi dat retro seviesje! Ik zat er al naar te staren en nu ik lees dat er iets "te regelen" valt stuur ik je meteen een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These would look nice on our table, too ;)

    BeantwoordenVerwijderen