zondag 4 september 2011

Nachtelijke ritjes.

Onze oudste dochter Sam is 17 jaar en mag nu 2 keer per maand naar een fuif. Vorig jaar was dat één fuif. Onze dochters gaan in Diest naar school dus alle vrienden wonen ook in die omgeving. Dus als er gefuifd wordt, rijden papa of mama naar Diest, Zichem, Zelem, Averbode. Soms blijven ze ook overnachten bij die vrienden en dat is dan wel makkelijk. Zoniet rijden Peter en ik om de beurt om half 2 onze dochter ophalen.
Op die nachtelijke rit houden Selah Sue en Adele mij altijd gezelschap. En af en toe heb ik in de stilte van de nacht dan ook wel eens zalige binnenpretjes. Dit zijn er zo twee van onze jongste dochter Fee. Ze is nu 13 jaar, maar ze zijn van zo'n 3 jaar geleden.

1. "Mama, als ik mijn man ga kiezen, waarop let ik dan het best : of hij mooi is of op de dingen die hij heel goed kan. Hoe heb jij dat eigenlijk met papa gedaan?"

2. "Later ga ik bij de spionage werken, dat moet een leuk beroep zijn, hé mama, zo op alle mensen hun kleren kijken of er geen spin op zit."

Ik doe dat wel graag hoor, mijn dochter gaan halen 's nachts!

8 opmerkingen:

  1. :-) leuke uitspraken, kun je dan zo jaren later nog heerlijk van genieten he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dochters heb jij! En een hele schattige foto van poes, ik hou van katten!

    De slinger waar je op reageerde bestaat uit allemaal verschillende vlaggetjes, dat maakt het wat moeilijker te maken dan steeds hetzelfde maar is wel te doen hoor!
    Binnenkort plaats ik een patroontje van zo'n vlaggetje, kun je ook aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O heerlijk wat een geweldig gesprekken komen dan naar boven..bedankt nog voor je berichtje en dat je mee doet aan de give away, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen