dinsdag 9 augustus 2011

Le Pont d'Espagne.

Vandaag bezochten we Pont d'Espagne. De rit er naartoe was al de moeite waard. We bleven klimmen.
Met een gesloten télécabine gingen we in 5 min. naar boven.
Daar namen we dan kabelstoeltjes (van veiligheid kennen ze hier niet veel!). Je kon zo los door de veiligheidsstang vallen. Echt op mijn gemak voelde ik mij niet. Hadden we ook nog eens slippers aan. Die deden we dan maar uit en stak ik veilig in mijn handtas. Het Lac de Gaube was fantastisch mooi, het blauw-groene water had ik nog nooit gezien!
Op de terugweg stopten we opnieuw in Lourdes om naar de kaarsjesprocessie te kijken. Dit moet je echt gezien hebben. Die samenhorigheid, zo intens!



1 opmerking:

  1. Bedankt voor het mee genieten via de foto's.., prachtig!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen