donderdag 28 juli 2011

Nieuwe kast.

Vandaag was een drukke dag : zo eentje waarvan alle minuten volzet zijn. Vanmorgen had ik het nog zeer druk met de was. (joepie, moet ik mij de volgende twee weken eens niks van aantrekken) Onze oudste, Sam, vertrok na de middag op leiders-tweedaagse. Vanaf volgend jaar is ze zelf al leidster, kan het bijna niet geloven. Als 5-jarige stuurden we ze mee op kamp. Bij de jongste, Fee,  kwam een vriendje spelen. Eva die ging naar Emma want de nichtjes uit Amerika waren op bezoek. Emma en Eva willen als ze 17 zijn naar Amerika reizen om bij die nichtjes te gaan logeren.
In de namiddag brachten ze onze nieuwe kast. We wilden al lang de oude kasten die we van overal verzameld hadden (die ik trouwens nog altijd mooi vind.) vervangen. Zoals je weet heb ik ze nog allemaal wit geverfd. EĆ©ntje staat nog in de woonkamer en de andere verhuisde naar de zolder-naaikamer om alle stofjes in op te bergen.
We vonden iemand bereid om de kast die wij in gedachten hadden te maken. En ik ben er heel blij mee. Het is geworden wat we gehoopt had. Dat wit op de foto in het midden is de lamp, het is niet makkelijk om van zo'n lange kast een foto te maken.


4 opmerkingen:

  1. wij hebben bijna dezelfde kast en dezelfde vloer :-)
    grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LittleBe hier even ik heb een berichtje achtergelaten op Mad M haar blog en zal haar ook nog een mailtje sturen.
    k'Hoop dat het nog ok komt met die ring...
    liefs,
    x

    BeantwoordenVerwijderen