woensdag 30 maart 2011

Het is lente!

Vorige week zei Fee op een morgen toen ze op de bus stond te wachten : ' Mama, het ruikt naar de lente.'
En gelijk heeft ze. Dus hebben Eva en ik zondagnamiddag een knutselwerkje bedacht voor de klas dat naar de lente ruikt. Ik hou ervan om wegwerpmateriaal een nieuw leven te geven. Dus werden het deze vaasjes.
Gemaakt van het flesje van het alcoholvrije aperitiefdrankje 'Crodino'. We plakten er met behangerslijm restjes paier op. De roosjes maakten we van crêpepapier dat ik bij Hema op rolletjes kocht. We plakten ze met dezelfde lijm op een rietje.
                                         
                                             

3 opmerkingen:

  1. Ik rook de lente vandaag ook, vlak na eer flinke regenbui. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ideetje, moet ik onthouden! Fleurt je hele huis op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ziet dat er lente-achtig uit, prachtig resultaat! Dankjewel voor je enthousiaste reactie op creJJtion en leuk dat je meedoet met de give away.
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen